Mérens Belgium
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

 

 flanders expo gent

Aller en bas 
4 participants
AuteurMessage
patricia

patricia


Féminin Nombre de messages : 74
Localisation : Kapellen - 2950
Date d'inscription : 05/03/2007

flanders expo gent Empty
MessageSujet: flanders expo gent   flanders expo gent Icon_minitimeLun 24 Mar - 10:31

Met deze wil ik de organisatoren van het mérens gebeuren in Gent feliciteren met de mooie verzorgde stand en het inrichten van de voorstellingen.

Ook wil ik jullie bedanken voor het warm onthaal (zoals steeds) en de lekkere broodjes en drinken.

Ik heb zondag met Oseur genoten van het optreden, van de samenwerking met Liesbeth, Laure en Anne, en van de ervaring dat we hiermede hebben opgedaan.

Tot weldra op de volgende manifestatie, dan zullen we zeker van de partij zijn!

groetjes Patricia en Oseur.
Revenir en haut Aller en bas
liesbethdeclerck




Nombre de messages : 72
Date d'inscription : 17/03/2008

flanders expo gent Empty
MessageSujet: merens op flanders horse expo!   flanders expo gent Icon_minitimeLun 24 Mar - 16:56

Hallo,
Ook ik wil het bestuur feliciteren met de mooie stand. Het was een heel gezellige en vooral leerrijke dag voor Pégase, maar ook voor mij. We zijn weer een leuke ervaring rijker geworden. De sfeer was super goed en iedereen heeft zijn best gedaan. Ik ben blij dat ik lid ben bij het stamboek en zo vele nieuwe mensen heb leren kennen.
Bij deze wil ik het bestuur bedanken omdat ik de kans kreeg deel te nemen en de andere deelnemers bedanken voor de gezellige dag samen!!!
Liesbeth
Revenir en haut Aller en bas
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

flanders expo gent Empty
MessageSujet: Re: flanders expo gent   flanders expo gent Icon_minitimeMar 25 Mar - 12:17

Bonjour,

moi aussi, j'amerai remercier le stud-book pour l'organisation et l'accueil sur le stand pendant le "Flanders Horse Expo". C'était un stand avec beaucoup de monde, et bien attractif, donc vraiment de la bonne publicité pour la race Mérens.

Un grand merci ! cheers

Tania

(en kort in't nederlands : zoals beide vorige posters ook al gezegd hebben : heel leuke beurs, heel mooi, en fantastische sfeer op de stand van "ons" stamboek, wat alleen maar een goede publiciteit is voor het ras in z'n geheel)
Revenir en haut Aller en bas
*Anne*
Admin
*Anne*


Féminin Nombre de messages : 52
Date d'inscription : 29/11/2006

flanders expo gent Empty
MessageSujet: Re: flanders expo gent   flanders expo gent Icon_minitimeSam 29 Mar - 0:50

Het was een leuke ervaring! Very Happy

Ik bedank iedereen voor de goede omgeving! cheers
Revenir en haut Aller en bas
http://www.equi-logique.be
Contenu sponsorisé





flanders expo gent Empty
MessageSujet: Re: flanders expo gent   flanders expo gent Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
flanders expo gent
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Horse expo in Flanders Expo 2010
» Flanders Horse expo
» Flanders Horse Expo 2009
» Flanders Horse Expo 2011
» Flanders Horse Expo : korting/réduction

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mérens Belgium :: Over het stamboek // A propos du stud-book :: Activiteiten // Activités-
Sauter vers: