Mérens Belgium
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -40%
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 ...
Voir le deal
59.99 €

 

 Flanders Horse expo

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
johan




Nombre de messages : 38
Date d'inscription : 28/01/2007

Flanders Horse expo Empty
MessageSujet: Flanders Horse expo   Flanders Horse expo Icon_minitimeDim 24 Fév - 22:46

De kogel is eindelijk door de kerk. Ik heb een overeenkomst kunnen maken met de inrichters om onze boxen voor de paarden goedkoper te krijgen. Ik wil hier ook nog eens een oproep doen aan liefhebbers die zin hebben om mee te doen aan de shows.
Volgens de uurindeling op de site van F.H.E heb ik kunnen zien dat we de kleine piste kunnen gebruiken van 14.00 uur tot 14.30 uur dit zouden we voorbehouden voor de voorstelling van de merens onder het zadel. De grote piste is voor ons voorbehouden van 16.45 uur tot 17.15 uur die zouden we gebruiken om aangespannen te rijden.
De personen die met paarden komen krijgen twee inkomkaarten en een parkingkaart.
INdien er nog personen zijn die wensen deel te nemen aan de shows gelieve me dan asap te verwittigen op 0477/245655.
Indien ik nog over verdere info beschik zal ik dit persoonlijk of via de site meededelen aan de deelnemers.
PS : in de kleine piste kunnen we beschikken over een paar staanders en balken voor het springen (helaas tot 1.60m hoogte ??)
Groeten
johan
Revenir en haut Aller en bas
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

Flanders Horse expo Empty
MessageSujet: Re: Flanders Horse expo   Flanders Horse expo Icon_minitimeLun 25 Fév - 11:57

Fantastisch Johan !

'k zal zeker komen, maar om Opaline onder het zadel voor te stellen, is het nog een jaartje te vroeg vind ik. 't Is toch de bedoeling dat het mensen zin doet krijgen om meer van het ras te weten te komen é Smile
Maar er word rustig met haar verder gewerkt, dus wie weet misschien in de toekomst...
Revenir en haut Aller en bas
patricia

patricia


Féminin Nombre de messages : 74
Localisation : Kapellen - 2950
Date d'inscription : 05/03/2007

Flanders Horse expo Empty
MessageSujet: Re: Flanders Horse expo   Flanders Horse expo Icon_minitimeLun 25 Fév - 11:58

oh spijtig maar 1.60 m hoog Razz lol!
Revenir en haut Aller en bas
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

Flanders Horse expo Empty
MessageSujet: Re: Flanders Horse expo   Flanders Horse expo Icon_minitimeLun 25 Fév - 12:00

Heel juist ! Was het 1.70 m geweest, kon ik er onderdoor op Opaline zonder me te bukken lol!
Revenir en haut Aller en bas
patricia

patricia


Féminin Nombre de messages : 74
Localisation : Kapellen - 2950
Date d'inscription : 05/03/2007

Flanders Horse expo Empty
MessageSujet: Re: Flanders Horse expo   Flanders Horse expo Icon_minitimeLun 25 Fév - 12:01

Hallo Tania,

Opaline is zo oud als mijn paardje Oseur,
hoe lang hebben jullie haar en wat doen jullie ermee - hoe is haar karakter?
zovele vragen!!
Revenir en haut Aller en bas
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

Flanders Horse expo Empty
MessageSujet: Re: Flanders Horse expo   Flanders Horse expo Icon_minitimeLun 25 Fév - 12:08

aangezien dit weinig te maken heeft met de Flanders-horse-expo (oorspronkelijke onderwerp), zal ik dit in "privaat bericht" beantwoorden Wink
groetjes
Tania
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Flanders Horse expo Empty
MessageSujet: Re: Flanders Horse expo   Flanders Horse expo Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Flanders Horse expo
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Horse expo in Flanders Expo 2010
» flanders expo gent
» Flanders Horse Expo 2009
» Flanders Horse Expo 2011
» Flanders Horse Expo : korting/réduction

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mérens Belgium :: Over het stamboek // A propos du stud-book :: Uw vragen // Vos questions-
Sauter vers: