Mérens Belgium
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

 

 Hallo merens vrienden

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
liesbethdeclerck




Nombre de messages : 72
Date d'inscription : 17/03/2008

Hallo merens vrienden Empty
MessageSujet: Hallo merens vrienden   Hallo merens vrienden Icon_minitimeLun 17 Mar - 23:25

Even voorstellen: Mijn naam is Liesbeth en ik ben sinds november 06 hebben wij dus ook een Mérens op stal. Ons Pégase d'Oeter is momenteel juist 5 jaar. Wij vinden hem heel mooi natuurlijk. (iedereen is toch trots op zijn eigen paardje, nietwaar??) Eigenlijk is het mijn moeders, maar we delen hem een beetje. Hij staat bij mij op stal, samen met mijn draversmerrie. De eerste maanden dat hij bij ons was zijn we vooral gaan wandelen, want wij rijden voor recreatief. Wij zijn lid vd VVR en gaan er dus af en toe enkele dagen tussenuit met ons paardjes. Lekker ontspannen samen.
Deze zomer zijn we dan begonnen met wat dressuur rijden. Wekelijks proberen we te trainen bij ons in de buurt in een overdekte piste. Pégase doet zijn best, maar probeert toch heel regelmatig zijn zin door te drijven.
Sinds een maand of twee zijn we ook begonnen met springen. Om de 14 dagen gaan we op springles. De eerste keren was hij heel stoer, met 5 andere paarden in de piste moet je je wel eens laten zien, hé!! Ondertussen hebben we voor de eerste keer een klein parcours van 80 cm gesprongen!! Ik ben best wel trots op onze zwarte 'prins'.
Zondag gaan we deelnemen aan horse expo...spannend.
Dus, iedereen die wil komen supporteren...tot dan!!!!!!!
Revenir en haut Aller en bas
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

Hallo merens vrienden Empty
MessageSujet: Re: Hallo merens vrienden   Hallo merens vrienden Icon_minitimeMar 18 Mar - 10:39

Dag Liesbeth,

altijd leuk te horen dat er een nieuwe Mérens-fan op het forum komt vertellen over hun zwarte prins(ses) Smile
Heel mooi ook dat jullie hem zondag komen presenteren "en plain publique" op Flanders Expo ! 'k Zal zeker komen kijken Laughing

Bonjour !

Je suis très curieux pour voir votre Mérens apparemment bien éduqué, comme il est plus jeune q'Opaline, et vous faites déjà beaucoup plus avec lui que moi... mais je ne suis pas vraiment "heroïque", moi geek
Donc à dimanche, je viens certainement encourager/admirer etc... cheers

groetjes
Tania
Revenir en haut Aller en bas
 
Hallo merens vrienden
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Qui vient le 15/04/2007. Wie komen er ?
» merens de 3ans
» référencer vos merens
» Journée du Mérens en photos
» verkeersmak maken / habituer son mérens à la circulation

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mérens Belgium :: Over de Mérens // A propos du Mérens :: De mérens op het werk // Le mérens au travail-
Sauter vers: