johan
| Sujet: Flanders Horse expo Dim 24 Fév - 22:46 | |
| De kogel is eindelijk door de kerk. Ik heb een overeenkomst kunnen maken met de inrichters om onze boxen voor de paarden goedkoper te krijgen. Ik wil hier ook nog eens een oproep doen aan liefhebbers die zin hebben om mee te doen aan de shows. Volgens de uurindeling op de site van F.H.E heb ik kunnen zien dat we de kleine piste kunnen gebruiken van 14.00 uur tot 14.30 uur dit zouden we voorbehouden voor de voorstelling van de merens onder het zadel. De grote piste is voor ons voorbehouden van 16.45 uur tot 17.15 uur die zouden we gebruiken om aangespannen te rijden. De personen die met paarden komen krijgen twee inkomkaarten en een parkingkaart. INdien er nog personen zijn die wensen deel te nemen aan de shows gelieve me dan asap te verwittigen op 0477/245655. Indien ik nog over verdere info beschik zal ik dit persoonlijk of via de site meededelen aan de deelnemers. PS : in de kleine piste kunnen we beschikken over een paar staanders en balken voor het springen (helaas tot 1.60m hoogte ??) Groeten johan | |
|
Tania
Nombre de messages : 148 Age : 55 Localisation : Machelen-a/d-Leie Date d'inscription : 18/03/2007
| Sujet: Re: Flanders Horse expo Lun 25 Fév - 11:57 | |
| Fantastisch Johan ! 'k zal zeker komen, maar om Opaline onder het zadel voor te stellen, is het nog een jaartje te vroeg vind ik. 't Is toch de bedoeling dat het mensen zin doet krijgen om meer van het ras te weten te komen é Maar er word rustig met haar verder gewerkt, dus wie weet misschien in de toekomst... | |
|
patricia
Nombre de messages : 74 Localisation : Kapellen - 2950 Date d'inscription : 05/03/2007
| |
Tania
Nombre de messages : 148 Age : 55 Localisation : Machelen-a/d-Leie Date d'inscription : 18/03/2007
| Sujet: Re: Flanders Horse expo Lun 25 Fév - 12:00 | |
| Heel juist ! Was het 1.70 m geweest, kon ik er onderdoor op Opaline zonder me te bukken | |
|
patricia
Nombre de messages : 74 Localisation : Kapellen - 2950 Date d'inscription : 05/03/2007
| Sujet: Re: Flanders Horse expo Lun 25 Fév - 12:01 | |
| Hallo Tania,
Opaline is zo oud als mijn paardje Oseur, hoe lang hebben jullie haar en wat doen jullie ermee - hoe is haar karakter? zovele vragen!! | |
|
Tania
| Sujet: Re: Flanders Horse expo Lun 25 Fév - 12:08 | |
| aangezien dit weinig te maken heeft met de Flanders-horse-expo (oorspronkelijke onderwerp), zal ik dit in "privaat bericht" beantwoorden groetjes Tania | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Flanders Horse expo | |
| |
|