patricia
Nombre de messages : 74 Localisation : Kapellen - 2950 Date d'inscription : 05/03/2007
| Sujet: flanders expo gent Lun 24 Mar - 10:31 | |
| Met deze wil ik de organisatoren van het mérens gebeuren in Gent feliciteren met de mooie verzorgde stand en het inrichten van de voorstellingen.
Ook wil ik jullie bedanken voor het warm onthaal (zoals steeds) en de lekkere broodjes en drinken.
Ik heb zondag met Oseur genoten van het optreden, van de samenwerking met Liesbeth, Laure en Anne, en van de ervaring dat we hiermede hebben opgedaan.
Tot weldra op de volgende manifestatie, dan zullen we zeker van de partij zijn!
groetjes Patricia en Oseur. | |
|
liesbethdeclerck
| Sujet: merens op flanders horse expo! Lun 24 Mar - 16:56 | |
| Hallo, Ook ik wil het bestuur feliciteren met de mooie stand. Het was een heel gezellige en vooral leerrijke dag voor Pégase, maar ook voor mij. We zijn weer een leuke ervaring rijker geworden. De sfeer was super goed en iedereen heeft zijn best gedaan. Ik ben blij dat ik lid ben bij het stamboek en zo vele nieuwe mensen heb leren kennen. Bij deze wil ik het bestuur bedanken omdat ik de kans kreeg deel te nemen en de andere deelnemers bedanken voor de gezellige dag samen!!! Liesbeth | |
|
Tania
Nombre de messages : 148 Age : 55 Localisation : Machelen-a/d-Leie Date d'inscription : 18/03/2007
| Sujet: Re: flanders expo gent Mar 25 Mar - 12:17 | |
| Bonjour, moi aussi, j'amerai remercier le stud-book pour l'organisation et l'accueil sur le stand pendant le "Flanders Horse Expo". C'était un stand avec beaucoup de monde, et bien attractif, donc vraiment de la bonne publicité pour la race Mérens. Un grand merci ! Tania (en kort in't nederlands : zoals beide vorige posters ook al gezegd hebben : heel leuke beurs, heel mooi, en fantastische sfeer op de stand van "ons" stamboek, wat alleen maar een goede publiciteit is voor het ras in z'n geheel) | |
|
*Anne* Admin
| Sujet: Re: flanders expo gent Sam 29 Mar - 0:50 | |
| Het was een leuke ervaring! Ik bedank iedereen voor de goede omgeving! | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: flanders expo gent | |
| |
|