| Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens | |
|
+2Wim & Linda liesbethdeclerck 6 participants |
Auteur | Message |
---|
liesbethdeclerck
| Sujet: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Lun 14 Avr - 19:34 | |
| Hallo,
(résumée en Français en bas par admin)
Omdat Eric het blijkbaar nogal druk heeft, laat ik het jullie zelf alvast even weten. Voor degene die het nog niet wisten: Ik organiseer 22 juni een wanding voor stamboek Mérensen!! De wandeling gaat door in het Drongengoedbos. Dit is het grootste aaneengesloten bos in Vlaanderen ( dat heb ik toch ergens gelezen), gelegen tussen Maldegem en Ursel. Iedereen is van harte welkom!! Meer info volgt later nog wel, maar nu weten jullie allemaal de datum en kan iedereen zich vrijhouden... Groetjes Liesbeth
résumée (les erreurs sont la responsabilité de Tania)
Parce-que Eric n'a pas beaucoup de temps, je vous informe moi-même, que j'organise une promenade , juin 22, pour les membres du stud-book de Mérens. La promenade sera dans le "Drogengoedbos", le bois le plus grand en Flandres j'ai lu, située entre Maldegem et Ursel. Tout le monde soit le bienvenue!!. Plus d'info suivra, mais vous connaissez la date que vous pouvez réserver ... | |
|
| |
Wim & Linda
Nombre de messages : 38 Localisation : Baal Date d'inscription : 31/08/2007
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Lun 14 Avr - 20:21 | |
| Hey Liesbeth, Voor ons / Ramos, is dit nog een jaartje te vroeg, maar misschien kunnen wij wel langskomen om foto's te nemen. Dat lijkt mij ook wel leuk en zo zijn we er toch weeral bij en kunnen we voor en na eentje drinken met de andere mérensmensen Greetz, Wim & Linda | |
|
| |
johan
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Lun 14 Avr - 21:57 | |
| Ik zal er trachten bij te zijn. Groetjes | |
|
| |
patricia
Nombre de messages : 74 Localisation : Kapellen - 2950 Date d'inscription : 05/03/2007
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Mar 15 Avr - 10:24 | |
| hallo Liesbeth, ik heb het in mijn agenda genoteerd hoor! We kijken ernaar uit groetjes Patricia en Oseur | |
|
| |
Tania
Nombre de messages : 148 Age : 55 Localisation : Machelen-a/d-Leie Date d'inscription : 18/03/2007
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Mar 15 Avr - 10:46 | |
| (nederlans beneden)dag/bonjour Liebeth, très bon initiative ! Mais pour moi aussi, c'est un peu tôt ... et en plus, je suis en Suisse fin juin... donc je suis très content que Wim va prendre des photo's... mais je ne sais pas encore lui payer un Orval (ou n'importe quel trapist ) dus : leuk idee, plus iets relatief dicht bij mij, maar ik zit in Zwitserland dan (vakantieeeeeeeeee ), en ik riskeer het nog niet met zotte bol (aka Opaline) op wandeling te gaan Maar 'k ben blij dat Wim (fantastische) foto's zal nemen... groetjes Tania | |
|
| |
Nadine
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Mar 15 Avr - 19:34 | |
| Als ik tegen die tijd ook lid ben van het stamboek, ja dan kan ik Kachan ook eens laten zien ! Ik doe mijn best ! | |
|
| |
patricia
Nombre de messages : 74 Localisation : Kapellen - 2950 Date d'inscription : 05/03/2007
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Mer 16 Avr - 9:07 | |
| [b]BRAVO NADINE | |
|
| |
Tania
Nombre de messages : 148 Age : 55 Localisation : Machelen-a/d-Leie Date d'inscription : 18/03/2007
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Mar 3 Juin - 21:55 | |
| (résumée en Français en bas)hallo Mérens-liefhebbers, even ter aanvulling : er staat meer uitleg over hoe/waar/wanneer deze wandeling door gaat op de site van het stamboek, met ook een telefoonnr. en een mail-adres. Het is aan te raden te laten weten of je zal komen, zodat Liesbeth weet of ze nog op iemand moeten wachten om te kunnen starten met de wandeling ! Dus : wie wil deelnemen, kijk even op de site onder 'news', en geef Liesbeth een seintje. (in de "inschrijvingsdatum" is een foutje geslopen) Groetjes, en veel plezier (en hopelijk neemt er iemand fotootjes, want ik ben zot van fotootjes ) Résumée en FrançaisBonjour, sur le site du stud-book, on a comme 'news' plus d'info sur la promenade organisée en Flandre-Orientale. On retrouve la l'heure, et lieu où on se donne rendez-vous. Là on retrouve aussi l'adresse e-mail et n° téléphone pour contacter Liesbeth. Les membres qui veulent participer, puissent téléphoner, et comme ça Liesbeth sait si elle doît attendre qqn pou commencer la prommenade juin 22. Amusez-vous bien groetjes Tania
Dernière édition par Tania le Lun 9 Juin - 17:59, édité 1 fois | |
|
| |
johan
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Mar 3 Juin - 22:25 | |
| Liesje, zoals gezegd normaal ben ik er.....en nog veel plezier in La Douce France !! | |
|
| |
patricia
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Mer 4 Juin - 9:09 | |
| Ja Liesbeth, Oseur en ik zullen er ook zijn!
en Tania, jij zot van fotoootjes, dat is het laatste nieuws! | |
|
| |
liesbethdeclerck
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Ven 20 Juin - 21:57 | |
| Hallo iedereen!!
Ik heb eens nagekeken en we zullen zondagmiddag ongeveer met 20 zijn!! Dat vind ik een hele prestatie voor een eerste keer! alvast iedereen bedankt om te komen. Nu allen samen duimen voor het goede weer.
Johan, ik breng mijn laptop mee zondag, dan kan je eens naar de fotos kijken zolang de batterij het uithoudt!!!! | |
|
| |
patricia
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens Lun 23 Juin - 9:24 | |
| Wat een mooie dag hebben we gisteren weeral beleefd in Maldegem, een heel mooie tocht, prachtig weer en heel veel leuke en gezellige mensen, die we nu ook weeral een beetje beter hebben mogen leren kennen. De lokatie voor de middagpauze was prachtig en er heerste een aangenaame sfeer. Bedankt Liesbeth en Ria om dit te organiseren en te zorgen voor de lekkere versnapperingen en drank achteraf. | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens | |
| |
|
| |
| Wandeling voor Mérensen!!!!! / Promenade stud-book Mérens | |
|