Wim & Linda
Nombre de messages : 38 Localisation : Baal Date d'inscription : 31/08/2007
| Sujet: Ramos Ven 31 Aoû - 17:08 | |
| Hallo iedereen, Wij zijn hier nieuw op het forum, daarom eerst even voorstellen. Wij zijn Wim & Linda en hebben sinds kort een Mérens aangeschaft: Ramos d'Oeter. Hij is niet alleen knap, maar ook en vooral heel lief . Ramos is twee jaar en ruin . Hier zijn alvast een paar foto's van hem Wie komt er volgende week naar de keuring in Heist op den Berg? Groetjes Wim & Linda | |
|
Tania
Nombre de messages : 148 Age : 55 Localisation : Machelen-a/d-Leie Date d'inscription : 18/03/2007
| Sujet: Re: Ramos Dim 2 Sep - 10:38 | |
| Goede morgen, inderdaad mooie ruin, uw Ramos. Ik heb een mooie merrie, Opaline maar heb nog geen tijd genomen om uit te pluizen hoe je hier een foto op de site krijgt... (mea culpa etc...). Ondertussen ben ik ook ingeschreven voor de "keuring" in Heist-op-een-hoopke, het enige probleem dat momenteel nog niet opgelost is, is het transport Ik doe er alles aan om dat opgelost te krijgen, maar de tijd dringt serieus, en als het niet lukt, zal ik wel komen , maar zonder mijn bol groet Tania | |
|
Wim & Linda
Nombre de messages : 38 Localisation : Baal Date d'inscription : 31/08/2007
| Sujet: Re: Ramos Mar 4 Sep - 8:08 | |
| Hey Tania, Hoewel Machelen a/d Leie niet bij de deur ligt, heb ik toch de indruk dat je Heist een beetje kent (Heist-op-een-hoopke ). Zie maar dat die van Heist zelf het niet lezen Ik hoop voor je dat je er nog in slaagt om vervoer te versieren. Zelf hebben wij ook nog geen vervoer, maar ja Ramos is nog maar 2 jaar oud en we hebben hem nog maar een kleine maand. Daarom ook dat we hem nu nog niet ingeschreven hebben. Maar binnen een paar jaar willen we het toch wel eens proberen. (eerst nog wat spieren kweken - en dan laat ik in het midden of dat voor Ramos of mezelf geldt ) C ya in Heist; | |
|