Mérens Belgium
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

 

 Pégase heeft weer volop plezier ih leven!!

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
liesbethdeclerck




Nombre de messages : 72
Date d'inscription : 17/03/2008

Pégase heeft weer volop plezier ih leven!! Empty
MessageSujet: Pégase heeft weer volop plezier ih leven!!   Pégase heeft weer volop plezier ih leven!! Icon_minitimeVen 30 Oct - 11:28

(résumée en Français en bas par admin)

Hallo,

Ook voor mij is het een tijdje geleden dat ik nog iets op het forum gezet heb, dit wegens tijdgebrek ivm de kleine Hanne.
Hier het laatste nieuws:

Na een groot jaar van bezinning is onze 'zwarte duivel' Pégase blijkbaar volledig tot inkeer gekomen!! Tot mijn grote vreugde natuurlijk. Nu mijn merrie wegens haar leeftijd een beetje op de sukkel is en gespaard wordt, komt dit goed van pas;
We hebben de laatste twee maanden grote vorderingen gemaakt: we zijn al verschillende keren helemaal alleen gaan wandelen!! kMoet wel bekennen dat we met de remor naar de andere kant vh dorp (1km) zijn gereden en daar probleemloos zijn vertrokken!! Heel binnenkort zetten we de stap om thuis te vertrekken.
Ik kan hem nu ook weer helemaal alleen laden, zoals voor de crisis!!
We proberen om de 2-3 weken te gaan springen, want dat doet hij heel graag!! Jammer dat zijn conditie nog niet optimaal is, maar ja. Het belangrijkste is dat hij er ook plezier aan beleeft. Wie weet kunnen we in het voorjaar wel eens een kleine jumping meedoen...

groetjes

résumée en Français par admin

Après un an, notre diable noir Pégase, a amélioré sa vie. çà me rends très heureux évidemment, surtout comme ma vieille jument a quelques problèmes et est mis en repos.
Les dernièrs 2 mois on a fait beaucoup de progression, nous sommes allé nous promener plusieures fois, tout seul ! On n'a plus de problèmes à lui monter dans la remorque, même avec une personne seulement, comme avant. Une fois toutes les 2-3 semaines on fait quelques exercice d'obstacle, comme il aime vraiment çà. Quand il aura plus de conidtion fysique, peut-être qu'on participerais en printemps un concours d'obstacles
Revenir en haut Aller en bas
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

Pégase heeft weer volop plezier ih leven!! Empty
MessageSujet: Re: Pégase heeft weer volop plezier ih leven!!   Pégase heeft weer volop plezier ih leven!! Icon_minitimeMer 18 Nov - 19:14

dag Liesbeth

prachtig, dat alles een stuk beter gaat ! Ik kan me inbeelden dat dat een grote opluchting is...

succes !
Tania
Revenir en haut Aller en bas
 
Pégase heeft weer volop plezier ih leven!!
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Dressuurwedstrijdje met Pégase!
» Hannes en Pégase
» Pégase en Bieke in de sneeuw!!
» Een lekker bad voor Pégase
» Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mérens Belgium :: Over de Mérens // A propos du Mérens :: De mérens op het werk // Le mérens au travail-
Sauter vers: