résumée en français en basdag beste Mérens-mensjes,
lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb (maar dat geldt precies niet alleen voor mij
), maar dat betekent niet dat Opaline ondertussen op haar mooi luie billen heeft gezeten
Ze wordt twee maal per week door Katrijn gereden (afwisselend : dressuur, springen, eens een wandeling), normaal ééns per week volg ik menles (dressuur, kegeltjes, en soms eens een vaste hindernis of een wandeling), en verder : grondwerk zijnde longeren aan enkele of dubbele longe, "désensibilsering", en werk aan de lange lijnen.
Zaterdag wou ik eens twee dingen ineens proberen : hindernissen/obstacel-training aan de dubbele longe...
dat ging soms goed, soms minder, waardoor Isabelle die zo vriendelijk was om foto's te proberen nemen, af en toe verrast was, en de spectaculairste kuren van Opaline net niet heeft kunnen vastleggen
Maar : zoals naar aloude gewoonte : toch enkele impressies. Enjoy
résumée en françaisBonjour Mérens-fans !
Ce n'est pas parce-qu'il y a déjà passé quelque temps d'avoir posté encore une message (mais : je ne suis pas la seule
, que je n'ai plus travaillé Opaline. Katrijn la monte 2 fois par semaine, moi je suis encore des leçons d'attelage, et je travaille "au sol" pour le reste.
Samedi, j'avais essayé 2 choses à la fois : travaille avec double ligne, et parcours d'obstacle... et celà avait des résultats "variable"
Parfois Isabelle (qui a pris les fotos) n'avait pas le temps pour suivre tout les caprioles d'Opaline
Mais : voici quand-mêmes qqs efforts...
groetjes !
Tania