Nederlandse tekst onderaanDu 8 au 11 janvier, il y avait le grand expo agriculture à Gand : "Agriflanders". Samedi était la journée des chevaux/poneys loisir et sport, et on a présenté le Merens là-bas. Il y avaient 6 Mérens, donc la publique a vu plusieurs types de Mérens. Ici qqs impressions, mais pas de tout les démonstrations comme j'étais aussi dans la piste quand Muriël, Amélie et Patricia présentaient un mini-TREC, et pendant que Katrijn sautait avec Opaline...(ce que je trouvais assez impressionant, mais bon : c'est mon cheval et on sait : propre cheval, meilleur cheval
)
Avec ces images, j'espère qu'on aurait encore plus de participants/spectateurs pendant Flanders Horse Expo de 27-
28 fevr et 1 mars
(de nouveau à Gand)
Nederlandse tekstVan 8 tot 11 november vond in Gent opnieuw Agriflanders plaats. Zaterdag stond in het teken van de sport en hobby-paarden en ponys. Natuurlijk kon onze veelzijdige/mooie/soms-keikoppige-maar-dikwijls-heel-brave Merens daar niet ontbreken. Samen met nog zo'n 16 (of 18 ?) andere rassen gaven enkelen van ons het beste van zichzelf om het publiek te laten kennis maken met onze paardjes. En soms ging het vlot, soms iets minder... maar toch : chapeau voor alle mensen die meewerkten ! Het is tenslotte op deze manier dat ik ook ooit voor het eerst een Mérens heb leren kennen, en zie me nu bezig...
Er volgen nu traditie-getrouw enkele foto'tjes, maar jammer genoeg niet van de demonstratie Mini-TREC met Patricia, Amélie en Muriël, en van het springen van Katrijn, want toen stond ik zelf ook in de piste... misschien iemand anders foto'tjes genomen ? Geef dan maar een seintje
En bij deze : noteer maar
28 februari in jullie agenda, want van 27 febr tot 1 maart is er voor de tweede maal Flanders Horse Expo (opnieuw in Gent), en daar verwachten we veel Mérensfans !
inrijden/préparationMuriël met Iazou, Amélie met Rosée, Patricia met Oseur, Katrijn met Opaline, Ann met Sultan
show de/van Ann"comment détruire le ballon ?
/hoe krijg ik dit stuk??"
circus-Sultan
Hyper-actieve Kirov met Maïté parade : Opaline met Chloé en ikzonder koekjes : weinig intéresse van de kant van Opaline... maar dan kwamen er koekjes...en de interesse was er plots ook
sans biscuits : pas trop d'enthousiasme chez Opaline...mais l'attention était vite là des qu'elle voyait les biscuits ... ahh des Mérens...
that's all folks !