résumée en français en basDit weekend was het zover : het eerste weekend georganiseerd voor de leden van het Belgische Mérens-stamboek. De organisatoren hadden een erg paard-gerichte lokatie gevonden, zowel wat accomodatie betreft, als de ruiterpaden er rond. De Breugelhoeve in Peer, daar moesten we zijn...
Zelf kon ik niet met Opaline komen, maar ik heb toch kunnen meegenieten van de sfeer, en buiten kon ik mee met één van de koetsen
Aan allen, zowel organisatie, als deelnemers : bedankt ! Ondanks het tegenvallende weer van zondag, vond ik het erg leuk, en zeker voor herhaling vatbaar !
Omdat ik door werk
en andere "leuke" dingen er niet kon bij zijn vanaf het begin (voor sommigen al vrijdagavond), heb ik enkel wat foto'tjes kunnen nemen vanaf zaterdagmiddag. Hier enkele "impressies" ...
(en zoals je weet : wie er meer wil, zie de post-it bij het onderwerkp "de mérens in beelden"
résumée en françaisCe weekend on était à Peer, dans le 'Breugelhoeve'. Le stud-book Belge a organisé un weekend pour les membres là, comme c'est une région avec beaucoup de possibilités pour des cavaliers et les conducteurs (et les cyclistes etc..). Je ne pouvais pas venir avec Opaline, mais j'ai quand-même eu la possibilité de m'amuser avec les le groupe, dans une calèche.
J'aimerais remercier les organisateurs et les participants, pour un weekend super !!!
Et voici quelques...ehm.... photos
zaterdag : middagpauze/samedi : pause du midi terug op weg/en route... de groep/le groupe...en we gaan naar huis/retournons chez nous...that's all folks...