Mérens Belgium
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-20%
Le deal à ne pas rater :
-20% Récupérateur à eau mural 300 litres (Anthracite)
79 € 99 €
Voir le deal

 

 Merenswandeling in KNESSELARE

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
johan




Nombre de messages : 38
Date d'inscription : 28/01/2007

Merenswandeling in KNESSELARE Empty
MessageSujet: Merenswandeling in KNESSELARE   Merenswandeling in KNESSELARE Icon_minitimeMar 24 Juin - 23:08

Hiermee wil ik speciaal Lisbeth bedanken voor de inspanningen die ze geleverd heeft voor een zeer goed geörganiseerde wandeling. Het waren zeer mooie dreven en het landschap mocht er wezen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
PS ik weet dat er foto's genomen zijn, kunnen die op het forum gezet worden ?
Revenir en haut Aller en bas
patricia

patricia


Féminin Nombre de messages : 74
Localisation : Kapellen - 2950
Date d'inscription : 05/03/2007

Merenswandeling in KNESSELARE Empty
MessageSujet: Re: Merenswandeling in KNESSELARE   Merenswandeling in KNESSELARE Icon_minitimeMer 25 Juin - 9:25

Ja Johan wij hebben er ! ik werk vandaag aan om ze erop te krijgen, maar ik ben ook niet van de handigste met pc's. scratch
ik doe mijn best!
Revenir en haut Aller en bas
liesbethdeclerck




Nombre de messages : 72
Date d'inscription : 17/03/2008

Merenswandeling in KNESSELARE Empty
MessageSujet: Re: Merenswandeling in KNESSELARE   Merenswandeling in KNESSELARE Icon_minitimeMer 25 Juin - 21:52

Tof dat iedereen tevreden was van de wandeling. Zelf vond ik het ook een super gezellige dag! Alles is goed verlopen, het weer zat mee, de paarden waren voorbeeldig en iedereen was goedgezind.
Ook aan alle aanwezigen BEDANKT voor deze mooie dag.
Morgen zet ik de fotos op de site!!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Merenswandeling in KNESSELARE Empty
MessageSujet: Re: Merenswandeling in KNESSELARE   Merenswandeling in KNESSELARE Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Merenswandeling in KNESSELARE
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mérens Belgium :: Over het stamboek // A propos du stud-book :: Activiteiten // Activités-
Sauter vers: