Mérens Belgium
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
liesbethdeclerck




Nombre de messages : 72
Date d'inscription : 17/03/2008

Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Empty
MessageSujet: Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...   Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Icon_minitimeSam 19 Avr - 22:21

Ik probeer even enkele fotos te plaatsen van afgelopen woensdag in de les. Hier wordt Pégase gereden door Ronny, mijn lesgever. Ik had een onsteking vd handspier, en zo kon ik ervan profiteren om eens wat fotos te trekken.

Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Dressuurpstrandhondenaptg4.th

Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Image=dressuurpstrandhondenapba3Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Dressuurpstrandhondenapba3.th

Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Dressuurpstrandhondenapni2.th
Revenir en haut Aller en bas
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Empty
MessageSujet: Re: Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...   Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Icon_minitimeDim 20 Avr - 11:27

Dank je Liesbeth ! Leuk om Pégase aan't werk te zien Smile Ziet er wel serieus werk uit trouwens Wink Maar hopelijk heb je niet speciaal je hand bezeerd om eens foto's te kunnen nemen é tongue Veel beterschap !

Ps : klik eens op "berichten" of "messagerie" helemaal boven de pagina van het forum... ik heb je een "privé-bericht" gestuurd Smile

Merci Liesbeth pour les photo's du travail en dressage. çà me semble vraiment sérieus Smile

groetjes
Tania
Revenir en haut Aller en bas
patricia

patricia


Féminin Nombre de messages : 74
Localisation : Kapellen - 2950
Date d'inscription : 05/03/2007

Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Empty
MessageSujet: Re: Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...   Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Icon_minitimeLun 21 Avr - 9:58

Pégase loopt wel mooi hé.
bedankt voor de fotos , Liesbeth
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Empty
MessageSujet: Re: Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...   Poging om een fototje van Pégase te plaatsen... Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mérens Belgium :: Over de Mérens // A propos du Mérens :: De mérens op het werk // Le mérens au travail-
Sauter vers: