Mérens Belgium
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

 

 Pégases avonturen van deze week!

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
liesbethdeclerck




Nombre de messages : 72
Date d'inscription : 17/03/2008

Pégases avonturen van deze week! Empty
MessageSujet: Pégases avonturen van deze week!   Pégases avonturen van deze week! Icon_minitimeSam 5 Avr - 22:29

Ik ga nu ook maar eens vertellen wat ons Pégase heeft beleeft deze week.
Afgelopen woensdag zijn we dressuur gaan rijden. Mijn lesgever heeft hem even gereden want hij profiteerde weer een beetje te veel van mijn goedheid. Hij gaat nl een beetje te veel gaan hangen op zijn bit ipv op zijn eigen benen te lopen. Hierdoor gaat hij dus te veel op de voorhand gaan lopen ipv achteraan onder te komen... Jah, het lijkt allemaal makkelijk, maar eigenlijk vind ik het best wel moeilijk... en Pégase ook denkk... Maar hij doet zijn best, en dat is ook al heel belangrijk, hé.

Vrijdag hadk dan een grote verrassing voor Pégase en mijn draversmerrie Bieke: smiddag mochten ze mee naar mijn werk, waar ik een weide huur. Zalig om je paardjes te zien als je even buiten loopt op je werk. Onmiddelijk gingen hun hoofjes richting het lekkere gras en ze hebben niet meer opgekeken tot ik hen weer kwam halen.

Na twee uurtjes gras eten moesten ze mee, (niet met hun volle goesting) want ik had springles met Pégase. We hebben het rustig aan gedaan met zijn buikje vol gras... Hij vond het prettig dat Bieke aan de kant stond om te supporten. (regelmatig eens stilletjes roepen in 't passeren)
Morgen voormiddag gaan we nog eens dressuur rijden, want het zal geen weer zijn om te gaan wandelen vreesk.

Aja, deze week heeft hij ook ontdekt dat je een liksteen kan opeten!! Hij heeft voor zijn nieuwjaar zo een liksteen gekregen die omhoog hangt, maar dat vond hij maar niks. Ik heb hem deze week aan de staldeur bevestigd en het is hem gelukt om er stukken van te bijten... 2 dagen en hij was helemaal op! Hij had dan ook een heel zoete geur uit zijn mond...
Nu weten we weer wat we moeten kopen, hé!!

groetjes
Revenir en haut Aller en bas
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

Pégases avonturen van deze week! Empty
MessageSujet: Re: Pégases avonturen van deze week!   Pégases avonturen van deze week! Icon_minitimeDim 6 Avr - 13:03

waw, tes chevaux ont une vie bien variée... dressage, obstacle, t'accompagner au travaille Very Happy
Est-il possible de voir un/des photo's du travaille, j'aime des images Very Happy

Plezant leven precies, voor je paardjes... en ook Opaline moet ik eens de gebruiksaanwijzing geven voor een LIKsteen... m'n ouwe dravertje doet met één zo'n steen gemiddeld een half jaar Sad maar een Mérens is een Mérens... eens ze doorhebben dat je iets kan opeten, waarom dan treuzelen tongue

Veel succes ! En als het mogelijk is, zou ik graag een foto'tje zien Wink

groetjes
Tania
Revenir en haut Aller en bas
liesbethdeclerck




Nombre de messages : 72
Date d'inscription : 17/03/2008

Pégases avonturen van deze week! Empty
MessageSujet: Re: Pégases avonturen van deze week!   Pégases avonturen van deze week! Icon_minitimeSam 12 Avr - 22:12

Ik zal volgende week eens een poging doen om een fototje erbij te plaatsen!!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Pégases avonturen van deze week! Empty
MessageSujet: Re: Pégases avonturen van deze week!   Pégases avonturen van deze week! Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Pégases avonturen van deze week!
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mérens Belgium :: Over de Mérens // A propos du Mérens :: De mérens op het werk // Le mérens au travail-
Sauter vers: