Mérens Belgium
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 Hoe foto's op het forum opnemen?

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
*Anne*
Admin
*Anne*


Féminin Nombre de messages : 52
Date d'inscription : 29/11/2006

Hoe foto's op het forum opnemen? Empty
MessageSujet: Hoe foto's op het forum opnemen?   Hoe foto's op het forum opnemen? Icon_minitimeMer 24 Jan - 12:46

Uw foto kan zich op twee verschillende plaatsen bevinden: ofwel staat ze op uw harde schijf, ofwel staat ze op internet .

Vooraleer verder te gaan moet u ervoor zorgen dat uw foto voor een goede leesbaarheid, niet te groot is. Indien dit het geval is moet de foto vervormd worden. Bijvoorbeeld 496 ( breedte) 372 (hoogte) . Zo zal uw foto goede afmetingen hebben, om te voorkomen dat de surfers moeten jongleren met de schuifbalken om uw foto te bekijken.

Er zijn verschillende methoden om een foto in te lassen. Ziehier de mijne:

De foto bevindt zich op uw harde schijf.

Open een andere internet pagina en ga naar http://imageshack.us/
Click dan op “zoeken” en zoek uw foto of afbeelding op uw harde schijf, click dan op “Host it”
Uw foto verschijnt, alsook verschillende verbindingen. Selecteer de eerste verbinding “Hotlink for forums (1)”
Kopieer deze en plak ze in uw boodschap in het forum.
Verwijder vervolgens het begin en het einde van de verbinding “URL=http://imageshack.us…/URL” (tevens moet u ook de [ ] verwijderen die bij de Url… staan.

De foto bevindt zich op een internet site.

Click met de rechtermuisknop op uw foto.
Click vervolgens op “eigenschappen”.
Selecteer het Url adres dat begint met : http:….jpg.
Kopieer en plak dit adres bij uw boodschap van het forum. Zet er vervolgens Hoe foto's op het forum opnemen? … bij.

U moet nu nog enkel uw boodschap doorsturen.!!!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.equi-logique.be
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

Hoe foto's op het forum opnemen? Empty
MessageSujet: kleine afbeelding/petit photo   Hoe foto's op het forum opnemen? Icon_minitimeJeu 14 Fév - 13:08

Goede morgen,

ik heb vroeger foto's gepost op de door u beschreven manier, en dat lukte heel vlot. Maar vandaag wou ik opnieuw foto's posten, en ik krijg telkens heel kleine afbeeldingen ("thumbnails"). Ik slaag er niet in dit formaat te weizigen. Kent u hiervoor een oplossing ?


Groetjes
Tania

Bonjour,

autrefois j'ai bien réussi à mettre des photo's sur le forum avec le procédé comme vous avez expliqué. Mais aujourd'hui, j'ai toujours des tout petit photo's... savez-vous comment résoudre ce problème ?

cordiallement
Tania
Revenir en haut Aller en bas
liesbethdeclerck




Nombre de messages : 72
Date d'inscription : 17/03/2008

Hoe foto's op het forum opnemen? Empty
MessageSujet: fotos   Hoe foto's op het forum opnemen? Icon_minitimeSam 19 Avr - 22:25

Hallo Ann,

Ik wou je even vragen wat ik juist moet verwijderen als je de link gekopieerd hebt? Ik heb een poging gedaan onder: merens op het werk, maar het is blijkbaar mislukt!!
Kan jij me verder helpen?

Alvast bedankt
Revenir en haut Aller en bas
Tania

Tania


Féminin Nombre de messages : 148
Age : 54
Localisation : Machelen-a/d-Leie
Date d'inscription : 18/03/2007

Hoe foto's op het forum opnemen? Empty
MessageSujet: Re: Hoe foto's op het forum opnemen?   Hoe foto's op het forum opnemen? Icon_minitimeDim 20 Avr - 11:21

(vertaling van handleiding gegeven door Anne in franstalige uitleg voor het opnemen van foto's) :

Andere mogelijkheid om foto's op te nemen in uw bericht :

Klik in je bericht, waar je de foto wil plaatsen, op het hokje met "image" of afbeelding (kadertje in tweede lijn met kadertjes). Dan verschijnt [img]


Dan klik je op "héberger une image" (kadertje in eerste lijn kadertjes). Je komt automatisch op de site van servimg.com
(Opmerking van Tania : de eerste keer dat je dit doet, vroegen ze om gratis te registreren. Eens dit gedaan is, is het verder eenvoudig... Ik heb dit gedaan, dan afgesloten, en dan het systeem van Anne gevolgd, wat dus was : klikken op héberger une image en dan verder zoals hieronder beschreven)

Dus : eens geregistreerd, klik op "héberger une image" om op de site ven servimg.com te komen. Op die pagina klik je "Parcourir" aan.
Zo kan je op je computer zoeken naar de foto die je wil opnemen in je bericht.
Selecteer deze foto en klik op "openen" (of dubbelklik meteen op de foto).

Klik op "host it" (of envoyer in 't frans)

Er verschijnen dan een hele reeks met links. Ikzelf kies de onderste : "Direct Link"
Klik daaronder "copy". De link wordt automatisch geselecteerd. Keer terug naar uw bericht en "plak" de link na het Hoe foto's op het forum opnemen? >Klik na de link die je geplakt hebt, opnieuw op het kadertje met .

Nu kan je je bericht verzenden en kunnen wij genieten van uw foto's cheers

Opmerking van Tania : je kan een tweede of volgende foto opnemen door telkens een nieuwe foto te selecteren bij servimg.com, want onder alle links vind je een nieuwe mogelijkheid tot "parcourir" of zoeken.
Ikzelf werk trouwens niet met het "image"-vakje van m'n bericht. Ik plak alle links van de servimg-site ondereen, en zet dan handmatig zelf de vierkante haakjes met img of /img voor en na de link...maar ik doe dan ook dikwijls de dingen graag moeilijk als ze eenvoudig kunnen lol!


Ps : als je op de franstalige uitleg kijkt, gegeven door Anne, heeft ze er ook afbeeldingen bij gezet, hoe de pagina's van de servimg-site er uit zien...
Succes !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Hoe foto's op het forum opnemen? Empty
MessageSujet: Re: Hoe foto's op het forum opnemen?   Hoe foto's op het forum opnemen? Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Hoe foto's op het forum opnemen?
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Comment insérer des photos sur le forum?
» Nog foto's van FHE - Encore des photos
» Foto's van op Flanders Horse Expo(FHE)/Photo's de FHE
» Fotos Bouan??
» enkele leuke fotos

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mérens Belgium :: Over de Mérens // A propos du Mérens :: De mérens in beelden // Le mérens en images-
Sauter vers: