Mérens Belgium
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

 

 Even voorstellen

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Corinne Corten




Féminin Nombre de messages : 5
Age : 56
Date d'inscription : 18/04/2007

Even voorstellen Empty
MessageSujet: Even voorstellen   Even voorstellen Icon_minitimeMer 18 Avr - 20:35

Hallo Merensmensen,flower

Ik heb mij juist aangemeld op dit forum en vond geen andere rubriek om mij even voor te stellen. Daarom doe ik het hier dan.
Ik ben Nederlandse dus helaas voor de franstaligen......
Ik kan ook geen frans laat staan schrijven. Ik woon in België.
Ik ben verheugd dat België ook een forum heeft en ik denk dat ik lid ga worden van het B stamboek. Ik heb een Merens veulen van 11 maanden. Zij heet Sauvage en ik heb haar gekocht in La Roche.
Ik denk dat de kenners wel weten wie ik bedoel. Sauvage is gewoon geweldig en ze leert graag en snel.
Ik denk erover om eens een keuring mee te doen alleen op dat gebied ben ik echt een leek. Ik heb nooit zoiets gedaan dus misschien kan iemand mij er wat meer over vertellen.
Mijn dochter en ik gaan straks Sauvage berijden en ik zal haar zelf inrijden. Ik doe nu grondwerk met haar en leer haar diverse methodes aan zoals clickeren en op stem en lichaamstaal. Alles compleet zonder dwang.
Sauvage groeit op tussen twee Ijslandse pony's wat erg goed gaat.
Ik hoop meerderen van jullie hier te leren kennen want ik ben vaak te vinden op het Nederlandse forum.

Groeten Corinne:lol:
Revenir en haut Aller en bas
johan




Nombre de messages : 38
Date d'inscription : 28/01/2007

Even voorstellen Empty
MessageSujet: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Icon_minitimeMar 3 Juil - 22:20

Hallo corinne, fijn dat je het forum gevonden hebt. Ik ben ook lid van het merens stamboek doch ik ga niet veel op internet. Thuis heb ikvijf merens, maar ik heb niet veel tijd om ermee te rijden. ONlangs heb ik nog een hengtseveulen bijgekocht van ongeveer 14 maanden. Dus volgend jaar zal er weer een klaar staan om op te leren. Voor wat die keuring betreft, daar moet je niet veel zorgen om maken. Waar je wel moet op letten is het algemeen voorkomen van het paard, een beetje opgekuisd kan geen kwaad Het voorbrengen van het paard leer je wel vanzelf, normaal heeft de persoon die het paard voorbrengt een witte tenue aan, witte broek en hemd (van het stamboek) maar er lopen daar wel genoeg mensen rond die U kunnen helpen. Op de beginpagina kan je het inschrijvingformulier inkijken . Wel opletten dat het paard in orde is met de papieren en de chip, paarden die op dat vlak niet in orde zijn worden niet gekeurd. Succes en als je vragen hebt laat ze maar komen. Groeten Johan De Smet.
Revenir en haut Aller en bas
 
Even voorstellen
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mérens Belgium :: Over de Mérens // A propos du Mérens :: Uw vragen // Vos questions-
Sauter vers: